Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, March 25, 2010

Dia dan Saya

Amaran : Entry ini penuh dengan perasaan cinta dan kaseh sayang. Kalau rasa tak minat nak berbunga-bunga, boleh close window ni. =)


Dia dan saya. Izwan dan Miza. Sayang dan Sayang. "Oh izwan, i am but a fool, darling ilebiu tho u treat me cruel". Ish..tak kena pulak lyric ni. Maybe lyric ni lagi sesuai kot :

"1 2, 1 2 3 4
-Give me more lovin' than I've ever had,
Make it all better when I'm feelin' sad,
Tell me that I'm special even when I know I'm not,
Make it feel good when I hurt so bad,
Barely gettin' mad, I'm so glad I found you;
I love bein' around you.You make it easy, it's easy as 1, 2- 1, 2, 3, 4
There's only 1 thing 2 do 3 words 4 you- (I love you) I love you"

credit to : Plain White T's

Ok. Lagu ni memang cocok sekali buat si Dia. Lagipun, ni la ringtone yang aku pakai bila Si Dia ni call. Oh indahnya dunia ini. Haha.

Ada apa dengan Si Dia sebenarnya ni?
- Si dia sangat penyayang.
- Si dia ada sense of humour. Kelakar gile. I like!
- Si dia suka mengarut-ngarut like me.
- Si dia dan saya ada CHEMISTRY. wow. believe it or not.
- Si dia sangat cool. Tapi kadang2 glabah jugak. ;p
- Si dia sangat bertanggungjawab dengan family, tuhan dan saya.
- Si dia adalah ONE in a Million for me.
Sebab tu lah saya sayang dia. There's more and more reason why i love him, tapi tak teringat la nak tules ape. Sorry sayang, i'll add more if i teringat okeh?

"I love u U love me we're happy family, with a great big hug and a kiss from me to u, won't u say u LOVE me too?"

Oh lupa pulak, my dear just create a new blog. OMG. Can't believe it. Yesterday i ask him but he said that he not into blogging thing, but taa-daa he text me his blog url this morning. I'm so proud of him. For those who want to cekidaud his blog, click here.



** Bad Mood. Baru kena marah dengan si dia pasal entry-entry sebelum ni dok cakap pasal orang lain tapi tak cite pasal dia. SAD. =(
Terus-terus macam takde mood da.
Bye. Jumpa dekat entry lain. T-T

5 comments:

  1. first tyme ko nak jumpa wan
    ko tggal aku kat mid..
    jaat owhh T_T

    ReplyDelete
  2. wawan : whatever u like.

    nadd : hahaha..jangan la marah. biasa la orang baru bercinta..wahahaha..ingat lagi kau ye..malu saya..;D

    ReplyDelete
  3. my besties here! syiema..mish you!

    ReplyDelete

Oh hai,
sila komen jika anda mahu komen.
=)